لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
بوفون: این پیروزی تزریق اعتماد به نفس لازم برای ما بود

بوفون: این پیروزی تزریق اعتماد به نفس لازم برای ما بود

یکی دیگر از عصرهای به یادماندنی و درخشان خود را همراه یووه رقم زد و توانست دروازه خود را بسته نگاه دارد، جان لوئیجی بوفون یکی از اسطوره های بیانکونری پس از پیروزی ارزشمند برابر بارسا در نیوکمپ گفت:

 

فکر می کنم که این به نوعی تزریق اعتماد به نفس قابل توجه و مهمی برای ما بود. اگر اینجا بیاییم بتوانیم نتیجه دو بر صفر رفت را کنار بزنیم و اینگونه عمل کنیم فکر می کنم که کار بزرگی کردیم. برای من همیشه جدیت و تلاش از مهم ترین عوامل موفقیت بوده، نتایجی مانند سه بر صفر در مادرید که بعد سه بر یک و حال هم این نتیجه سه بر صفر برابر بارسا. و صدر نشینی گروه.

 

نیاز به حریف بزرگ

 

این نمی تواند عاملی برای تحریک باشد که بهتر شویم، این مسیری ست که داریم. فراز و نشیب هایی خواهد بود، این غیر قابل انکار است، در مسیر رسیدن به تعادل و هماهنگی مشکلاتی روی می دهد باید از اشکالات اموخت و بعد بهتر شد، اگر نتایج و روزهای افت و ضعف نباشد که نمی توانیم راه رسیدن به برتری را بیاموزیم. ما در حال حاضر به دنبال یافتن هویت و قدرت خود بودیم و حالا به ان رسیدیم، این مسیر و هدف ماست و در روح ما جای دارد، بدون داشتن روحیه پیروزی و برتری جویی نمی توان در فوتبال برنده شد. هر از گاهی در بهترین حالت و شرایط هستیم و گاهی نیز افت می کنیم اما مهم این است که در حال حاضر می خواهیم راهی که به ان رسیدیم را ادامه دهیم و به فکر پیدا کردن تمام راه حل ها برای بودن به عنوان یک تیم قدرتمند هستیم.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: